LOGİX İNŞAAT İDARƏETMƏ

Logix İnşaat İdarəetmə Sistemi sayəsində tikinti şirkətlərində büdcə, mal-material resursu, maliyyə planlaması, obyektlərin təchizat tələbləri, mərkəzləşmiş anbar idarəetmə, xərclərin və maliyyə vəsaitlərinin faktiki hərəkəti, obyektlər, layihələr, struktur bölmələr üzrə analizərin aparılması vahid mərkəzdən idarə biləcəklər.

Proqram paketinə aşağıdakı modullar daxildir:

  1. Təchizat və Satınalma
  2. Tələbnamələrin idarə edilməsi
  3. Mərkəz və filiallar üzrə Anbar İdarəetmə
  4. Smetanın idarə olunması
  5. İnşaat Layihəsinin İdarə edilməsi (Layihələr üzrə Sərfiyyatların idarə olunması)
  6. Forma 2 lər üzrə Hesabatlar
  7. Kassa İdarəetmə
  8. Maliyyə hesabatları
  9. Tabel cədvəli üzrə ştat və günəmuzd əmək haqqı uçotu
  10. Əsas vəsaitlərin idarə olunması