LOGİX ERP-İSTEHSAL UÇOTU

Logix İstehsal Uçotunun tətbiq olunması aşağıdakı mərhələlərlə nəzərdə tutulur.

1-ci Mərhələ:

  • Müəssisənin avtomatlaşdırmasına ehtiyacı olduğu bölmələr öncə müəyyənləşdirilir.
  • Həmin bölmələr üzrə əlaqəli şəxslərlə görüşülür, proqramla bağlı olan bütün xüsusi funksional tələblər müəyyənləşdirilir. Xüsusilə, Məhsulların istehsal metodu, çəkilərin, itkilərin  hesablanması metodları, ölçü vahidləri, normativ qaydalar, reseptlər “texniki təqdimata” əlavə edilir.
  • Tələb olunan bu xüsusi funksioanllıqların Proqram paketinə inteqrasiyası barədə ümumi “Texniki tapşırıq” hazırlanır.
  • Müvafiq modulların seçilməsi və tətbiq olunması həyata keçirilir.

2-ci Mərhələ:

  • Uçot prosesinin layihəyə uygunluğunun yoxlanılması
  • Logix ERP nin tətbiqi
  • Texniki sənəddə göstərilən funksionallıqların  tətbiqi
  • Müxtəlif testlərin aparılması
  • Tətbiq edilən Logix ERP-in personala öyrədilməsi
  • Mövcud informasiyanın sistemə daxil edilməsinin təqib edilməsi və s.
  • Real əməliyyatların izlənməsi
  • Təhvil-təslim

İstehsal Uçotu Proqram Paketindəki modullar sayəsində müəssisənin   xammal, yarım məhsul, hazır məhsul, mal-material resursu, istehsal uçotu, maliyyə planlaması,  satış prosesi rahat idarə edilir.