BİLİRSİNİZMİ???


BİLİRSİNİZMİ???

Ticarətdə bir köhnə qayda vardır. Ticarətçi satanda yox, alanda qazanar. Bəs Restoran sahibləri nə zaman qazanır?
Restoran işlətməçisi restoran işinə başlayarkən Restoranın dizaynına, oturacaqların rahatlığına, menyu tərtibatına, qiymətlərə, yeməklərin təqdim olunmasına, təqdimatı və hazırladığı yeməklərin dadı ilə fərqlənən aşpazın xüsusi seçilməsinə diqqət edir. Sahibkar ən çox bu arqumentlər üstündə işləyir, bu nüanslara daha çox pul xərcləyir. BƏS RESTORAN İŞLƏTMƏÇİSİ BUNLARA ƏMƏL ETDİKDƏ DAHA ÇOX QAZANIR? ƏLBƏTTƏ YOX?!
Ticarətin «Satanda yox, alanda qazanmaq» prinsipi burda da işləyir. Restoran da satanda qazanmır, Restoran mətbəxə nəzarət edə bildiyi nisbəttə qazanır. Restoranın ən mühüm hissəsi mətbəxdir, alınan ərzaqın keyfiyyəti ilə yanaşı onun miqdarı da uçota alınmalıdır. Yeməklərin reseptinə əsasən KALKULYASİYA edilməli, sərf olunacaq ərzaqların siyahısı tərtib edilməli, ərzaq qalıqları nəzarətdə saxlanılmalıdır.
Bu işdə Restoran sahibkarların əvəzolunmaz köməkçisi LOOGİX RESTORAN İDARƏETMƏ PROQRAMIdır.
Əlavə məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın, təcrübəmizi bölüşək…